dilluns, 2 de novembre del 2015

FAR BARCELONETA



Bones nois i noies, 

Ja fa uns quants dies que no ens veiem. M'han dit que heu anat a les drassanes i a més heu tingut la sort d'anar-hi amb el Lluis que és un expert en aquests temes. Espero que hagueu aprés molt. 

També m'han dit que ja sabríeu portar-me a bon port, que ja sou uns experts en la carta nàutica. Jo no vaig mai enlloc sense tenir-ne una a sobre, Però com heu vist no és fàcil utilitzar-la. Espero que estiguessiu ben atents a tot el què us deien.  I a més a més estic contenta de saber que podeu reparar les meves veles. Ara ja es poden trencar que vosaltres podríeu fer una reparació de fortuna. Els bons grumets sempre cuiden del seu barco. 

Aquesta setmana farem els sistemes auxiliar. Sabeu quins són? 


Apa bon vent i bona proa.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.