divendres, 9 d’octubre del 2015

Far Barceloneta

Bones nois i noies, 

El grumet ja ha començat i jo, l'embarcació Far Barceloneta, estic super contenta de que ja ens haguem pogut conèixer tots plegats.

La setmana a anat molt bé. Hem pogut navegar una mica per que sentiu com em moc al mar, que és on realment sóc feliç. Abans, però no menys important, heu aprés a protegir-me amb les defenses i amarrar-me bé. A mi m'agrada molt que em cuidin i que es preocupin que no em passi rés. Amb els meus 100 anys de història crec que m'ho mereixo. ;-)

Us deixó una foto per ensenyar-vos com m'agrada navegar de veritat. A mesura que us convertiu amb grumets de veritat ja anireu veien totes les meves veles. Ja sabrieu dir amb quines veles hem navegat aquesta setmana?


Bona proa a tots i ens veiem la setmana que ve. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.