dilluns, 9 d’abril del 2018

GRUMET SESION 2

El Dimarts dia 2 després de setmana Santa vam anar per segona vegada al Grumet i com sempre 
vam pujar al vaixell i ens vam posar en marxa. Ens van ensenyar a posar un tratje de supervivència com també ens van ensenyar a fer moltes coses que poc a poc anem aprenen. El principi no hem va agradar gaire la idea de posar el tratje de teletubbie però al final em vaig tindre de aguantar.



Després no va ser tan greu com jo pensava. Per a mi va ser una experiència nova però no crec que me'l torni a  posar. He de dir que encara que no m'agradi molt tot això que estem fent cada dimarts
vull dir que estic aprenent moltes coses i aixo es de agrair.

IBP



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.